lauantai 24. joulukuuta 2011

xmas shopping

Arvatkaa kuka jätti ostokset viimeseen minuuttiin? Meitsi. Niimpä podettuani pikkulauntain jälkeistä huonovointisuutta torstaina, perjantai aamuna hyppäsin bussiin numero 18 ja riensin tapiolan keskustaan. Voin kertoo että hauskimmat ihmiset shoppailee viimetinkaan. Sain keskustella höperön mummon kanssa Duudsonien kepposkirjasta, viiden lapsen isän kanssa cluedon eduista ja opettavaisuudesta ja vihaisen sedän kanssa siitä kuinka hän ei saanut ohitella jonossa. Ja myyjätki oli yllättävän hyväl tuulella, vaik koko tapiolast loppu visa electronin toiminta siinä kahen aikoihin ja porukka ryntäs joukolla pankkiautomaateille nostamaa rahaa. Mut ei siin mitää löysin sika kivoi lahjoja ja pääsin paketoimaa, tänä vuon mustaan ja kultaan ku viimevuonna paketoin kirkkaan pinkkiin. Ei oo nää perinteet ihan mun juttu. Mä oon muuten iha sika hyvä hankkii lahjoi koska tykkään ostaa muille tavaraa mut en tykkää saada ku kukaa ei osaa ostaa mulle mitää. Tästä syystä oon saanu elämäni aikana HYVIN monta alkoholipulloa lahjaksi, näiden suhteen kun oon niin kovin kaikkiruokainen.

Nyt ei muutaku kinkkua kaikille ja muistakaa olla kilttei siihen asti et pukki tulee, sit on taas melkee vuos aikaa olla nii paskamainen, tyhmä, ilkee ja kännissä ku huvittaa!

Väsynyt mutta onnellinen Heidi kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti