maanantai 19. joulukuuta 2011

Heidi

Oli aurinkoinen huhtikuun päivä kun maailmaan syntyi pieni ihme. Tämä pullea pieni pallero kasvoi isommaksi ja vahvemmaksi, pallommaksi ja puhekykyisemmäksi. Hänet nimettiin Heidiksi, pistettiin päiväkotiin ja pakotettiin kouluun.

Näinä päivinä käyn Pohjois-Tapiolan lukiota ILME-linjalla. Päivät kuluvat kotona, koulussa, kavereiden kanssa ja kaljalla. Asuntomme on äitini omistuksessa joka antaa mulle tiettyjä etuja kuten kämppisten heittäminen pihalle ja sääntöjen määrittely oman mielen mukaan (eri asia sitten että totteleeko niitä kukaan). Luonteeltani oon vilkas ja ulospäinsuuntautunut ja rauhottuminen on ylitsepääsemätön kynnys. Aiheutan usein Elsalle ja Ginille mielettömiä päänsärkyjä, mutta koska tohelointi on mun erikoisalaa voidaan Elsan sanoja mukaillen todeta: "Heidin kanssa ei kyllä tylsiä päiviä ole". Toki mua voitais haukkua ärsyttäväksi mutta otettakoon sekin kohteliaisuutena. Asiat jotka rajottaa elämää, pyyhitään pois päiväjärjestyksestä. Öisin nukkuisin mielelläni, mut siis valvominen on vaan paljon hauskempaa. Tän kaiken lisäks oon noloin muija minkä voit löytää, Jumala kuitenki anto mulle lahjan olla häpeemättä ni enpä oo viel ainakaa valittanu.

Mainostuksen vuoks mainitsen viel et mua voi seurailla myös eränäisissä muissakin lähes maailmanlaajuisissa osoitteissa kuten Youtube Formspring & heidiplops


Hyvää juhannusta, Heidi.

2 kommenttia: